پیام خود را بنویسید

اخبار،رویدادهای روزانه : نوای سلامت در مدارس شهرستان بندرگز طنین انداز شد

 | تاریخ ارسال: 1405/2/27 | 
 
 
نوای سلامت در مدارس شهرستان بندرگز  طنین انداز شد
✍️همزمان با هفته سلامت، نوای سلامت در مدارس شهرستان بندرگز و  با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی به صورت نمادین در مدرسه مرحوم  گل این شهر طنین انداز شد. 
✍️"دکتر میثم مروجی" مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز در این مراسم،سلامت را زیربنای زندگی فردی و اجتماعی انسانها برشمرد و خاطرنشان کرد، بدون نعمت سلامتی ،آرامش و شکوفایی در هیج جامعه ای به طور کامل محقق نخواهد شد. 
✍️وی در بخش دیگری از سخنان خود اهم خدمات بهداشتی به آحاد مردم را برای حاضرین تشریح کرد.
✍️هراتی فرماندار شهرستان بندرگز هم سلامت را یکی از ارکان اساسی توسعه جامعه عنوان کرد. 
✍️وی با بیان اینکه سلامت، زیربنای نشاط، پیشرفت و امنیت اجتماعی است؛ تصریح کرد:همه ما وظیفه داریم در مسیر ارتقای آن نقش‌ موثری ایفا کنیم. 
✍️"حجه الاسلام و المسلمین شهابی" امام جمعه شهرستان بندرگز نیز جایگاه سلامت را از منظر آموزه‌های دینی و اجتماعی برای حاضرین تشریح کرد. 
✍️وی سلامت جسم و جان را از نعمت‌های بزرگ الهی برشمرد و حفظ آن  را از وظایف مهم هر انسان دانست.
✍️امام جمعه بندرگز با بیان اینکه توجه به سلامت، تنها محدود به بهداشت فردی نیست، از آرامش روانی، امنیت اجتماعی و سلامت معنوی به عنوان دیگر مصادیق سلامتی یاد کرد.
​​​​​​​













دفعات مشاهده: 212 بار   |   دفعات چاپ: 74 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان بندرگز می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2026 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb